مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد
کد خبر: 3810024
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
تا آخر رمضان؛

مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه رمضان، بهار قرآن گفت: با توجه به اینکه در ایام رمضان فعالیت‌های قرآنی رونق می‌گیرد به همین دلیل ما از این فرصت برای فراخوان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن نیز استفاده کردیم.

وی افزود: در این راستا سایت ثبت‌نام مسابقات قرآن که بنا بود تنها تا 15 اردیبهشت باز باشد و علاقه‌مندان بتوانند ثبت‌نام کنند تا پایان ماه مبارک رمضان باز خواهد بود و متقاضیان به‌صورت حضوری برای ثبت‌نام می‌توانند به ادارات اوقاف مراجعه کنند.

جلالی یادآور شد: آزمون معارفی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف همزمان با برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اسفندماه سال گذشته با همکاری وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد که برگزیدگان آن به مرحله استانی راه پیدا کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: مسابقات مرحله شهرستانی رشته‌های آوایی بعد از ماه مبارک رمضان یعنی از 17 تا 30 خردادماه امسال برگزار خواهند شد.

وی زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات را تیرماه امسال اعلام کرد و گفت: مرحله استانی آزمون معارفی نیز در همان ایام تیرماه برگزار خواهد شد و به یاری خدا برگزیدگان مسابقات آوایی و معارفی نیز به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha