اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین «گام دوم انقلاب» به آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3810290
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین «گام دوم انقلاب» به آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین گام دوم انقلاب و بیان معارف رمضان به نقاط مختلف استان خبر داد.

اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین «گام دوم انقلاب» به مناطق آذربایجان‌شرقیحجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اعلام اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان کارگاه‌های متعددی برای کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و روحانیون مستقر در سطح هر شهرستان‌ها و تبریز برگزار شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و خودسازی در بیانیه گام دوم انقلاب مقدمه جامعه پردازی و تمدن سازی معرفی شده، مبلغان و روحانیون باید در این ایام به بیانیه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشند.

وی معنویت، اخلاق، سبک زندگی، حرکت‌های جهادی، مقابله با دشمنان، توجه به علم و دانش را از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام حسینی، در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: به جز ماه مبارک رمضان در ایام اعتکاف رجب ۳۰۰ مبلغ، روز مبعث ۱۱۹ مبلغ و در هفته مهدویت ۳۷۵ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شده بودند که در مجموع ۳۶۱۰ نفر روز به تبلیغ پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، درباره ماه مبارک رمضان هم پیش بینی کرد: ۱۲۵۰ مبلغ مقیم، ۲۷۱ مبلغ از دفتر تبلیغات قم که مجموعاً ۱۵۲۱ روحانی است در این ایام به نقاط مختلف اعزام شدند که در مجموع ۴۵۶۳۰ نفر روز به تبلیغ اسلام ناب محمدی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

به گفته حسینی، ۷۵۹ نفر از ائمه جماعات و ۱۱۰ نفر از روحانیون مستقر در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha