تحریم ایران جز ننگ و رسوایی چیزی برای آمریکا نداشت
کد خبر: 3810323
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

تحریم ایران جز ننگ و رسوایی چیزی برای آمریکا نداشت

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که آمریکا با خروج از برجام هرگونه تهدید و تحریم را انجام داد، گفت: همچنین بیش از یک‎هزار نفر یا مؤسسه ایرانی را تحریم کرده اما این همه فشار جز ننگ و رسوایی چیزی برای آن‌ها نداشته است.

نمازبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‎الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد در مصلی الغدیر این شهر، با اشاره به اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی و سخنان صریح رئیس جمهوری با پنج کشور باقی‌مانده در برجام، اظهارکرد: یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشت و سیاست ایران این بوده است که با مدارا آن‌ها را سرعقل آورد اما در این مدت هیچ اتفاقی صورت نپذیرفت.
وی با بیان این‌که در سالگرد برجام اقدام قاطعی از سوی ایران صورت گرفت، افزود: این اقدام مطابق با بند 26 و 36 توافق‌نامه هسته‎ای حق ایران و منطبق بر سند برجام است.
آیت‎الله میرعمادی تصریح کرد: بر اساس بندهای این توافق‌نامه ایران حق دارد تعهداتش را به‌صورت کلی یا جزئی کم کند که هم‌اکنون دو مورد از تعهدات کاهش یافته است.
نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که آمریکا با خروج از برجام هرگونه تهدید و تحریم را انجام داد، گفت: همچنین بیش از یک‎هزار نفر یا مؤسسه ایرانی را تحریم کرده اما این همه فشار جز ننگ و رسوایی چیزی برای آن‌ها نداشته است.
وی در ادامه با یادآوری این‌که اروپایی‎ها نیز جز حرف در مقام عمل کاری انجام نداند و با آمریکائی‎ها همراهی کردند، اضافه کرد: این فشارها بر اراده قوی ملت ایران هیچ‎گونه تاثیری نخواهد داشت و دولتمردان آمریکا با این فشارها اقتصاد و جلوگیری از نفوذ منطقه‎ای و بین‌المللی ایران را دنبال می‎کنند.
آیت‎الله میرعمادی بیان کرد: ما باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی آرایش جبهه‎ای با اتحاد و انسجام بگیریم و قدرت و توان دفاعی خود را بالا ببریم.
امام جمعه خرم‎آباد ادامه داد: همچنین باید روحیه انقلابی خود را افزایش دهیم چراکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری کسی‌که روحیه انقلابی مردم را تضعیف کند خداوند از او نمی‎گذرد؛ 40 سال روحیه انقلابی ما باعث عزت و اقتدار ما در برابر استکبار جهانی شده است.

راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خرم‎آباد
مراسم راهپیمایی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی امروز جمعه، بیستم اردیبهشت پس‌از نماز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور در خرم‌آباد و با حضور اقشار مختلف برگزار شد.
مردم ولایت‌مدار لرستان ضمن حضور در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی خرم‎آباد، در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند.
راهپیمایی مردم و نمازگزاران ولایت‎مدار شهرستان خرم‎آباد در حمایت از مواضع رئیس جمهوری و بیانیه شورای عالی امنیت ملی در دفاع از آرمان‎های انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم نمازگزاران خرم‎آبادی اقدامات آمریکا علیه ایران اسلامی را به‌شدت محکوم و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، قدردانی خود را از اقدام شورای عالی امنیت ملی کشورمان اعلام کردند.

انتهای پیام

captcha