امریکایی‌ها بدعهد و غیرقابل اعتماد هستند
کد خبر: 3810347
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

امریکایی‌ها بدعهد و غیرقابل اعتماد هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زاهدان گفت: برجام حاصل سال‌ها مذاکره بود که در آن ابرقدرت‌های دنیا به یک توافق دست یافته بودند، اما امریکایی‌ها با خروج از آن ثابت کردند که بدعهد و غیرقابل اعتماد هستند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 20 اردیبهشت‌ماه گفت: برجام حاصل سال‌ها مذاکره بود که در آن ابرقدرت‌های دنیا به یک توافق دست یافته بودند، اما امریکایی‌ها با خروج از آن ثابت کردند که بدعهد و غیرقابل اعتماد هستند.
امام جمعه زاهدان به اقدام رئیس جمهوری و شورای امنیت در خصوص کاهش برخی تعهدات برجامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران از مدت‌ها قبل‌تر خواستار اقدام متقابل دولت مقابل امریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر امریکایی‌ها سعی دارند با افزایش تحریم‌ها و فشارها دولت جمهوری اسلامی را مجبور به مذاکره مجدد و پذیرش پیش‌شرط‌های آنان کنند، در حالی که ملت ایران را نشناخته‌اند.
محامی بیان کرد: دشمنان انقلاب بدانند که مردم رنج‌دیده ایران در پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند؛ مردم ایران صلح طلب و اهل مذاکره هستند، اما مذاکره‌ای که در آن کرامتشان حفظ شود، نه اینکه همراه با زور و ذلت باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی، سوء مدیریت و رخنه فساد در دستگاه‌ها گله‌مند هستند، از مسئولان خواست تا ارتباط خود را با مردم افزایش داده و پای درد و دل آنان بنشینند.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: ارتباط بیشتر مسئولان با مردم، اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی و همچنین توجه به نظرات و پیشنهادات کارشناسان جامعه در برطرف کردن سوء تفاهم ها و امیدواری در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است که باید از سوی مسئولان و رسانه‌ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha