اعزام ۱۲ گروه تبلیغی به مناطق حاشیه‌ای شهر قم برای نخستین بار
کد خبر: 3810381
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

اعزام ۱۲ گروه تبلیغی به مناطق حاشیه‌ای شهر قم برای نخستین بار

گروه اجتماعی ــ مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال برای نخستین بار ۱۲ گروه تبلیغی در ماه مبارک رمضان به مناطق حاشیه‌ای استان اعزام شدند.

اعزام 12 گروه تبلیغی به مناطق حاشیه‌ای شهر قم برای نخستین باربه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام قاسمعلی گل‌‌محمدی، مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در ‌جمع خبرنگاران روند اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان را بهتر از سال گذشته ارزیابی و اظهار کرد: امسال تمامی مناطق شهری و روستایی که درخواست اعزام مبلغ داشته‌اند تحت پوشش تبلیغی قرار گرفته‌اند.
وی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ماه مبارک رمضان را شناسایی و اعزام 12 گروه تبلیغی به مناطق حاشیه‌ای و مدارس شهر قم و مجتمع‌های مسکونی پردیسان ذکر و بیان کرد: این برنامه برای نخستین بار در شهر قم انجام شده است.
گل‌محمدی فعالیت تخصصی این گروه‌ها را در زمینه امور قرآنی، مشاوره خانواده، مهدویت، احکام و... دانست و افزود: در هر گروه تبلیغی به طور میانگین 6 طلبه خواهر و برادر فعالیت می‌کنند. 3 گروه تبلیغی را خواهران و 9 گروه را برادران مدیریت می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 8 مبلغ دینی به مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این مبلغان برای پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی و ترویج آموزه‌های مهدوی در اختیار معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران قرار دارند.
گل‌محمدی با بیان این که تاکنون 477 مبلغ دینی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در اختیار اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم قرار گرفته، گفت: از این تعداد حدود 100 نفر زن و بقیه مرد هستند. علاوه بر این‌ها 38 روحانی مستقر نیز در ماه مبارک رمضان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.
به گفته مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم امسال در ماه مبارک رمضان حدود 600 طلبه خواهر و برادر در استان قم ساماندهی شدند.

انتهای پیام

captcha