محفل انس با قرآن در مراغه برگزار شد
کد خبر: 3810406
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

محفل انس با قرآن در مراغه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین محفل انس با قرآن هزمان با چهارمین روز رمضان در محل سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در مراغه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نخستین محفل انس با قرآن همزمان با چهارمین روز رمضان المبارک در سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.
حجت‌الاسلام رحیم علی‌طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در این محفل قرآنی گفت: قرائت قرآن، ذكر خداوند است. با ذكر خدا دل‌ها آرام مى‌گيرد، آرامش روحى، زندگى روزمره انسان را به سوى خوش‌بختى سوق مى‌دهد.
وی به حاضرین زیبا خواندن و حفظ شان قرآن را توصیه و بیان کرد: انس با قرآن باعث باز شدن قلب انسان از کینه و نفرت شده و از هیچ چیز و کسی واهمه نداشته باشد.
حجت‌الاسلام طالعی دین اسلام را جامعترین و کاملترین دین معرفی کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که بین انسان و قرآن فاصله ایجاد کند برای اینکه قرآن با وجود همه مشکلات و بحرانها آرامش خاصی به انسان می بخشد.
وی قرآن را قانون اساسى اسلام دانست و افزود: با خواندن و توجه به معانى قرآن مى‌توان به رفتار و چگونه زيستن خود شكل داد چراکه این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌ رود.
حجت‌الاسلام طالعی حفظ و قرائت قرآن را موجب تقويت حافظه توصیف کرد و گفت: اُنس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ و هم موجب پاداش اُخروی خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: انسان هیچ وقت از اُنس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود؛ چرا که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیازهای زندگی انسان است.
حجت‌الاسلام طالعی، آب، طوفان، شن، رعد و برق هرآنچه که خداوند متعال آفریده را لشکر خداوند متعال بیان کرد و افزود: خداوند متعال به همه چیز احاطه دارند هر کس که با قدر ت لا متناهی خداوند متعال مقابله کرده شکست خوده است.
وی ادامه داد: هرکس قرآنی زندگی کند و در راه خدا حرکت کند در زندگی خود آرامش و آسایش داشته و مردن برای او مانند منزل عوض کردن است.

برگزاری محفل انس با قرآن در مراغهبرگزاری محفل انس با قرآن در مراغهبرگزاری محفل انس با قرآن در مراغهبرگزاری محفل انس با قرآن در مراغهبرگزاری محفل انس با قرآن در مراغه

انتهای پیام

captcha