اعزام بیش از هزار مبلّغ به نقاط مختلف استان مرکزی در ماه رمضان
کد خبر: 3810436
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

اعزام بیش از هزار مبلّغ به نقاط مختلف استان مرکزی در ماه رمضان

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام یک‌هزار و ۱۲۰ مبلّغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان خبر داد.

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: یک‌هزار و 120 مبلغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان اعزام شدند که از این تعداد 385 مبلغ استان‌های قم و تهران و مابقی از حوزه‌های علمیه استان مرکزی هستند که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان به مساجد و مراکز فرهنگی استان اعزام می‌شوند.
وی از غبارروبی 2 هزار و 200 مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی برای برپایی برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی، تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام مقام معظم رهبری و آگاه‌سازی جوانان از توطئه‌های فرهنگی دشمنان از مهم‌ترین محورهای سخنرانی‌های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان است.
‌قربان‌پور اظهار کرد: توزیع قرآن کریم و برپایی آیین جزء‌خوانی قرآن در نقاط مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان است. همچنین در شب‌های قدر نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و تکایای شاخص استان در نظر گرفته شده و در روز 21 ماه مبارک رمضان نیز دسته‌ها و هیات‌های مذهبی آیین عزاداری مولای متقیان را برگزار می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی، فعال‌سازی پایگاه‌های جمع آوری زکات و کمک به مستندان و ایتام نیز در مساجد شاخص استان در طول ماه مبارک رمضان فعال می‌شود.
انتهای پیام

captcha