بیانیه گام دوم انقلاب مورد فراموشی و بی‌اعتنایی قرار نگیرد
کد خبر: 3810485
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

بیانیه گام دوم انقلاب مورد فراموشی و بی‌اعتنایی قرار نگیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و اقشار فرهیخته نباید اجازه دهند بیانیه گام دوم به فراموشی سپرده شده و مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد، اظهار کرد:‌ باید از ظرفیت معنوی و تبلیغی ماه رمضان برای امیدآفرینی بیانیه گام دوم استفاده کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران،‌ بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه امیدبخش رهبری انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ذکر کرد و گفت: تبیین این بیانیه را محور برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در ایام ماه مبارک رمضان قرار داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و اقشار فرهیخته نباید اجازه دهند بیانیه گام دوم به فراموشی سپرده شده و مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد، اظهار کرد:‌ باید از ظرفیت معنوی و تبلیغی ماه مبارک رمضان برای توجه، تمرکز، هویت‌بخشی و امیدآفرینی بیانیه گام دوم استفاده کنیم.

این کارشناس دینی ادامه داد: دشمن از تحریم و تهاجم فرهنگی برای پشیمان کردن مردم ایران از استقلال‌طلبی، عزت‌خواهی و تمدن‌سازی با همه توان خود استفاده می‌کند تا مردم را از استقامت، عزم و اراده‌شان دلسرد سازد، اما نهضت تبیین و یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب مقابل همه این تهاجم‌ها و توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد.

مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی شبکه تبلیغی خود را در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی تحت عنوان «عملیات مشترک رمضان 1440» برپا کرد، متذکر شد: این کارگاه‌ها با حضور بیش از 400 نفر ویژه ائمه جمعه و جماعات، کارشناسان و مدیران، روحانیون مستقر و طرح هجرت، اساتید‌ گفتمان‌های دینی و سایر عناصر تأثیر‌گذار با سخنرانی اساتید متخصص اعزامی از قم با سرفصل «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد.

وی از پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: نهضت حفظ قرآن با رسانه‌ای شدن در جامعه نهادینه می‌شود و انس با قرآن زمینه رشد امنیتی، اخلاقی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان عمده سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغی رمضان امسال در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است، یادآور ‌شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان، بهره‌برداری از مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان، جلب مشارکت سایر نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان، طراحی برنامه‌ها با موضوع بومی، محلی و بهره‌مندی از فضای مجازی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از جمله مهم‌ترین محورهای برنامه‌های تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان است.

انتهای پیام

captcha