افزایش ساعت کار مترو در ایام برپایی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3810578
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

افزایش ساعت کار مترو در ایام برپایی نمایشگاه قرآن

گروه جامعه ــ زمان بهره‌برداری از ایستگاه‌های خط یک متروی تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، افزایش یافت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: از امروز شنبه 21 اردیبهشت‌ماه، تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش می‌یابد.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم در ماه مبارک رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک متروی تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت ۲۳:۳۰ از آخرین قطار‌هایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

یادآوری می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت‌ماه، تا چهارم خرداد‌ماه سال جاری، در مصلی امام خمینی‌(ره) برپا است.

انتهای پیام 

captcha