برپایی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ساعتی دیگر
کد خبر: 3810590
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

برپایی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ساعتی دیگر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز، 21 اردیبهشت‌ماه، در ضلع جنوبی مصلای تهران و در مجموعه چهل‌سرا برگزار می‌شود.

برپایی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ساعتی دیگر

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عصر امروز، شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه، ساعت 16 در ضلع جنوبی مصلای تهران و در مجموعه چهل‌سرا برگزار می‌شود.
در ابتدای این مراسم و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید،‌ عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از برپایی بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌پردازد.
در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، قرآن‌پژوه، سخنرانی می‌کند و سپس، برنامه‌های دیگری همچون همخوانی گروه سبیل‌الرشاد و اجرای «ربنا» از سوی محمد عباسی، قاری بین‌المللی قرآن اجرا می‌شود و در پایان سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام،ی به سخنرانی می‌پردازد.

یادآوری می‌شود، بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از فردا تا جمعه، سوم خرداد‌ماه، هر روز ساعت 17 تا 24 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان عموم مردم روزه‌دار و قرآن‌دوست است.
انتهای پیام

captcha