برگزاری دومین جشنواره «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران
کد خبر: 3810603
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

برگزاری دومین جشنواره «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده آنها طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و طبق روال سال گذشته، دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های قرآنی» ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده آنها با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی برگزار می‌شود.
این دوره از جشنواره با همکاری سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با هدف ترويج ارزش‌ها و آموزه‌های قرآنی و انس بیش از پیش خانواده‌ها و کارکنان با مفاهیم قرآنی در رشته‌های متنوع برگزار می‌شود.
قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ در رشته‌های 20 و 10 جزء و کل قرآن، اذان، آشنایی با مفاهیم براساس تفسیر سوره الرحمن حجت‌الاسلام محسن قرائتی، قصارالسور، سرودن اشعار قرآنی و مداحی اهل‌بیت(ع)، خطاطی و خوشنویسی، تذهیب و آثار تجسمی و حجمی در دو بخش شفاهی و کتبی از جمله رشته‌های دومین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی است.
این مسابقات در بخش‌های بانوان، آقایان ویژه کارکنان شهرداری تهران اعم از رسمی و قراردادی در تمامی واحد‌های تابعه شهرداری تهران و فرزندان در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برپا می‌شود. براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی دبیرخانه جشنواره، ثبت‌ نام در این دوره از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir و همچنین پرتال اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی به نشانی refah. Tehran. ir انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha