اجرای 7 هزار برنامه سالگرد ارتحال امام(ره) در فارس
کد خبر: 3810605
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
رضايی خبر داد:

اجرای 7 هزار برنامه سالگرد ارتحال امام(ره) در فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از پیش‌بینی بیش از 7 هزار برنامه به‌مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این استان كه در استانداری فارس برگزار شد گفت: امسال در سراسر استان بیش از هفت هزار برنامه برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) پیش‌بینی شده است.
وی با تأكید بر لزوم توجه به نقش مردمی در برپایی مراسم‌های مناسبتی ادامه داد: از آنجا كه یكی از اركان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هستند و این مردم بودند كه امام را در رسیدن به اهداف والایش یاری دادند، لذا باید حضور مردم را در این برنامه‌ها پررنگ ببینیم.
رضایی اظهار كرد: با توجه به اهمیت جایگاه امام راحل و نقش ایشان در پیروزی انقلاب و ارتقای جایگاه نظام اسلامی در دنیا، هر آنچه که برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آن امام بزرگوار صرف شود نه تنها هزینه نیست بلکه دریافت‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی درخواست كرد تا در برگزاری مراسم‌های سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد این نهاد را یاری كنند و گفت: همچنین لازم است كه در بحث تبلیغات فیزیكی و محیطی دستگاه‌ها یاری‌رسان شهرداری باشند.
انتهای پیام

captcha