آموزش و پرورش تلاش بیشتری برای انتقال اندیشه‌های امام(ره) به نسل جوان داشته باشد
کد خبر: 3810613
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

آموزش و پرورش تلاش بیشتری برای انتقال اندیشه‌های امام(ره) به نسل جوان داشته باشد

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار توجه ویژه و اهتمام بیشتر آموزش و پرورش برای انتقال اندیشه‌های امام راحل به دانش‌آموزان و نسل جوان كشور شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در این استان خواستار توجه جدی به انتقال اندیشه‌های امام به نسل جدید شد و گفت: آموزش و پرورش باید بکوشد تا اندیشه‌های امام راحل به دانش‌آموزان منتقل شود و برای این مهم برنامه‌های متنوع و جدی داشته باشد.
وی با تأكید بر اینكه نسل جوان و نوجوان کشور باید با ابعاد شخصیتی امام راحل و اندیشه‌های آن بزرگوار آشنایی کامل داشته باشند، افزود: آموزش و پرورش می‌تواند به بهترین شکل ممکن در این مسیر حرکت کند.
احمدی‌زاده با بیان اینكه باید تلاش كنیم تا مراسم بزرگداشت ارتحال امام‌(ره) هرچه باشكوه‌تر برگزار شود، گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف باید از ظرفیت‌ها و امكاناتی كه در اختیار دارند، بهره‌برداری كرده و نسبت به برگزاری هرچه بهتر این مراسم‌ها اهتمام ورزند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره كرد و گفت: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌تری دارد و مسلماً مردم متدین فارس باز هم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود، وحدت و همدلی مسلمانان جهان را به دنیا نشان خواهند داد.
انتهای پیام

captcha