پیشرفت نظام با روحیه انقلابی میسر می‌شود
کد خبر: 3810698
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

پیشرفت نظام با روحیه انقلابی میسر می‌شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان کرد: پیشرفت نظام اسلامی، فقط با روحیه انقلابی میسر است و روحیه انقلابی حافظ کشور برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمنان است.

️بسیج در لباس سازندگی با محرومیت ها مبارزه میکند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز گذشته، 22 اردیبهشت‌ماه در دیدار مسئولان گروه‌های جهادی استان با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی، همان نقش جهاد سازندگی است گفت: با ادغام جهاد سازندگی در وزارت کشاورزی رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر فرمودند تا همچنان مسیر سازندگی و محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده تدوام داشته باشد.
وی افزود: خدمات جهاد سازندگی در همه زمینه‌ها از جمله برق، آب، راه و بهداشت بی نظیر بوده است. از طرفی، جهاد سازندگی در جنگ و دفاع هم در ایجاد پل و خاکریز در خط مقدم و راههای ارتباطی فعال بود و نقش بسزایی داشت.
‌آل‌هاشم ادامه داد: در جریان سیل اخیر، فداکاری بسیج سازندگی در آق قلا، لرستان، ایلام و خوزستان را شاهد بودیم که برگرفته از همان روحیه جهاد سازندگی است که دراقصی نقاط ایران عزیز جریان دارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه روحیه ناب و انقلابی که نیاز امروز جامعه ماست از ویژگی‌های بسیج سازندگی است گفت: معیار حرکت در بسیج سازندگی نیت خالصانه خدمت همراه با همت والای جهادی است که استمرار آن آبادانی و نشاط به جامعه هدیه می‌دهد.
وی بیان کرد: تحقق تمدن اسلام در افق ۵۰ سال آینده، در گرو تربیت نسل انقلابی است که از این رو تربیت چنین نسلی در حوزه خدمت‌رسانی به عهده بسیج سازندگی سپاه گذاشته شده است.
‌آل‌هاشم در پایان گفت: پیشرفت نظام اسلامی، امروز فقط با روحیه انقلابی میسر است و روحیه انقلابی حافظ کشور ‌برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمنان است.

انتهای پیام

captcha