اعلام جوایز سومین دوره مسابقه داستان‌کوتاه‌نویسی «کتاپ»
کد خبر: 3810710
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

اعلام جوایز سومین دوره مسابقه داستان‌کوتاه‌نویسی «کتاپ»

گروه ادب ــ جوایز سومین دوره مسابقات داستان کوتاه‌نویسی«#کتاپ_نویس» در دو بخش اصلی و مردمی اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سومین دوره مسابقه داستان کوتاه‌نویسی «#کتاپ_نویس» فروردین‌ماه امسال، در دو بخش اصلی و مردمی برگزار شد و از میان ۹۲۰۰ اثر به‌ثبت‌رسیده در وب‌سایت «کتاپ» پنج اثر به انتخاب داوران برنده اعلام شدند. در این مسابقه که با حمایت ایرانسل برگزار شد، از علاقه‌مندان خواسته شده بود برای یک عکس داستان کوتاه بنویسند.
استقبال مخاطبان از این مسابقه بسیار قابل‌توجه بود و بیش از ۹۰۰۰ داستان کوتاه به دست داوران این کارزار – سیامک گلشیری و مرتضی برزگر- رسید.
در داوری بخش اصلی، داوران مسابقه ابتدا ۱۰۰ اثر را از میان داستان‌های ارسالی انتخاب کردند و در نهایت پنج داستان برتر از بین آن‌ها برگزیده شد. در بخش مردمی نیز سه اثر با رای مستقیم مردم در وب‌سایت «کتاپ» انتخاب شد.
جایزه‌های مسابقه که ۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ۳ دستگاه ساعت هوشمند «آنر» است به زودی در رویدادی که توسط گروه ژی و تیم فرهنگی«کتاپ» برگزار می‌شود، تقدیم برندگان خوش‌ذوق این دوره از مسابقات خواهد شد.
«کتاپ»، اولین سامانه امانت کتاب آنلاین در ایران است که با دراختیارداشتن مجموعه‌ عظیمی از کتاب امکان دسترسی آسان مخاطبان را به دنیای کلمات فراهم کرده است.
انتهای پیام
captcha