فهم قرآن در زندگی فردی و اجتماعی نمود پیدا کند
کد خبر: 3810725
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

فهم قرآن در زندگی فردی و اجتماعی نمود پیدا کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با تأکید بر گسترش محتوای قرآن در زندگی و رفتار اجتماعی، گفت: انتظار ما این است که با این گستره فعالیت‌های قرآنی، رفتارهای ما بیشتر با آموزه‌های قرآنی منطبق باشد و کمک کنیم محتوای قرآن در زندگی و رفتارمان گسترش پیدا کند.

اثر فعالیت‌های قرآنی، در رفتارهای منطق با قرآن خود را نشان دهد

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، شب گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت اهواز ضمن حضور در غرفه خبرگزاری قرآن‏، گفت: معمولاً این نمایشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و جای شکرگزاری دارد.

وی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران گسترش حوزه قرآن در جامعه به لحاظ برنامه‌هایی است که در صدا و سیما‏‏، مدارس و نمایشگاه‌ها و ... می‌بینیم؛ اینها از برکات معنوی انقلاب اسلامی است که چندان به آن توجهی نمی‌کنیم.

حسین‌زاده گفت: امروزه در جای جای این مملکت در تمام مراسم و برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف حضور و گسترش قرآن را باید پاس بداریم؛ آنچه امروز در کنار همه این فعالیت‌ها خیلی به آن محتاج هستیم، این است که بر روی فهم قرآن هم کار کنیم و این آموزه‌ها را در رفتار و سبک زندگی خودمان بیش از گذشته نشان دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انتظار ما این است که با این گستره فعالیت‌های قرآنی، رفتارهای ما بیشتر با آموزه‌های قرآنی منطبق باشد و کمک کنیم محتوای قرآن در زندگی و رفتارمان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام

captcha