۵ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «سیل همدلی»
کد خبر: 3810817
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

۵ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «سیل همدلی»

گروه فرهنگی ـ جشنواره عکس «سیل همدلی» در موضوعات نمایش هنری و مستند ایثار و فداکاری، نمایش هنری و مستند روحیه جهادی در کمک‌رسانی، نمایش جوانان و اخلاص و از خود گذشتگی و هرگونه موضوع هنری و مستند مرتبط با سیل اخیر لرستان برگزار می‎شود.

اعلام محورهای جشنواره عکس «سیل همدلی»/5 خرداد مهلت ارسال آثار اعلام شدبه گزارش ایکنا از لرستان، گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با همکاری اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جشنواره عکس در قالب جشن رمضان در دو بخش حرفه‌ای و موبایل کرده است.
این جشنواره عکس در موضوع‌های نمایش هنری و مستند ایثار و فداکاری در سیل اخیر استان، نمایش هنری و مستند روحیه جهادی در کمک‌رسانی، نمایش جوانان و اخلاص و از خود گذشتگی و هرگونه موضوع هنری و مستند مرتبط با سیل اخیر استان لرستان برگزار شده است.
شرکت برای عموم بدون محدودیت سنی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند در هر بخش حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند، دبیرخانه حق انتشار آثار را برای خود محفوظ می‌داند، ارائه تصویر کارت ملی شرکت‌کنندگان الزامی است، مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آثار دیگر هنرمندان برعهده ارسال‌کننده است.
مهلت ارسال آثار تا پنجم خردادماه امسال اعلام شده و علاقه‌مندان می‎توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی قرآن و عترت لرستان به نشانی www.qlr.farhang.gov.ir، ارسال از طریق پیام رسان‌های (واتس اپ ـ ایتا ـ سروش) به شماره ٠٩٣٠٤٩١٨٠٤٢، ارسال از طریق پیام‌رسان اینستاگرام به نشانی @lo_quran، ارسال از طریق ایمیل به نشانی www.mobin٩٠٩١@yahoo.co و یا مراجعه حضوری و تحویل آثار به دفتر دبیرخانه واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جشنواره عکس شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha