آزمون حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانش‌آموزان فارس برگزار شد/ مشارکت ۱۸۵ هزار نفر
کد خبر: 3810887
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

آزمون حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانش‌آموزان فارس برگزار شد/ مشارکت ۱۸۵ هزار نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از برگزاری آزمون حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: ۱۸۵ هزار نفر از دانش‌آموزان فارس در این آزمون مشارکت کردند.

صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان آزمون حفظ جزء 30 قرآن ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان به پایان رسید، گفت: این آزمون به‌صورت شفاهی و تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری انجام شد.
وی در عین حال این نكته را یادآور شد كه برای ثبت‌نام و برگزاری مجدد این آزمون درخواستی به وزارتخانه اعلام كرده‌ایم كه منتظر جواب نهایی هستیم.
زین‌العبادی از مشاركت 185 هزار نفر در این آزمون خبر داد و گفت: متقاضیان شركت در این آزمون در سایت همگام ثبت‌نام كردند كه طی سه مرحله از آنان آزمون شفاهی به عمل آمد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: البته تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز برای شركت آزمون حفظ جزء 30 در سایت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام كرده كه آزمون آنان نیز در اسفندماه سال گذشته برگزار شد.
وی با یادآوری اینكه طرح حفظ جزء ۳۰ در حقیقت همان طرح ۱۴۵۲ است كه ویژه دانش‌آموزان اجرا شد، گفت: آزمون‌های حفظ جزء ۳۰ در ۷۷ دارالقرآن آموزش و پرورش و طی سه مرحله برگزار شد.
انتهای پیام

captcha