اعلام آمادگی سپاه البرز برای کمک به شورای شهر/ بهداشت و درمان در اولویت
کد خبر: 3810931
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

اعلام آمادگی سپاه البرز برای کمک به شورای شهر/ بهداشت و درمان در اولویت

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه استان البرز به آمادگی سپاه برای کمک به شورای شهر اشاره کرد و گفت: سپاه در حوزه‌های بهداشت و درمان طرح‌هایی در دستور کار دارد.

اعلام آمادگی سپاه البرز برای کمک به شورای شهر/ بهداشت و درمان در اولویت

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 22 اردیبهشت در یک‌صد و چهل دومین جلسه شورای شهر کرج، با اشاره به آنچه امروز در دنیا علیه ایران شکل‌گرفته است، اظهار کرد: دولتمردان آمریکا به دنبال راهی برای مذاکره با ایران و تحمیل خواسته‌های خود هستند زیرا معتقدند که ایران از خط قرمزهای آمریکا عبور کرده است.
وی بابیان اینکه برخی از دولتمردان آمریکا درگذشته مدعی شده بودند که منافع موجود در منطقه و خلیج‌فارس برای آمریکا حیاتی است و هر کشوری به آن دست‌درازی کند با او مقابله می‌کنند، گفت: آن‌ها می‌دانند اصلی‌ترین ساحل و تنگه هرمز در اختیار ایران است و توان ورود فیزیکی به آن را ندارند.
فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا، سپاه را تروریست خوانده است، گفت: راهبردهای آمریکا شکست‌خورده و بخش عمده ناکامی خود را ایران و نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران می‌داند.
مولایی در ادامه به شرایط کنونی منطقه اشاره کرد و گفت: در منطقه به دنبال تجزیه‌طلبی و ایجاد خاورمیانه جدید هستند و می‌خواهند ایران را به پنج قسمت تقسیم کنند.
وی با تأکید بر اینکه نقشه خاورمیانه جدید ترسیم‌شده از سوی آمریکا حداقل ۵۰ سال جنگ داخلی و میان مسلمان را راه می‌اندازد، گفت: پیشروی داعش در سوریه و عراق را دیدیم، آن‌ها می‌خواستند به مرزهای ایران وارد شوند، داعش قرار نبود از بین برود، رزمندگان ما این فتنه (داعش) را از سرچشمه خشک کردند درحالی‌که آمریکا هفت تریلیون دلار خرج کرد.
فرمانده سپاه استان البرز در ادامه به آمادگی سپاه برای اجرای طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: سپاه به کمک نهادهای مختلف این آمادگی را دارد که طرح‌های مختلف را اجرا کند، برای کمک به شورای شهر نیز این آمادگی وجود دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری می‌گویند چرا سپاه به حوزه‌های مختلف ورود می‌کند، گفت: در پاسخ باید گفت؛ مسئولان ارشد کشور از سپاه خواسته‌اند در حوزه‌های مانند سدسازی و پالایشگاه سازی ورود کند، پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که شاید بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی در سطح دنیا باشد به همت سپاه راه‌اندازی شد به‌طوری‌که طی دو سال گذشته ۲۴ میلیون لیتر بنزین تولید شد، این رقم سال گذشته به ۳۶ میلیون لیتر رسید و امیدواریم در سال جاری این میزان به ۴۸ میلیون لیتر برسد.
وی با تأکید بر اینکه سپاه از ظرفیت کافی برای حل مشکلات بهره‌منداست، گفت: برای مثال در استان البرز طرح کرامت دو اجرا و ۱۰ منطقه حاشیه‌نشین شناسایی‌شده تا برای ساخت مدرسه، مجموعه‌های ورزشی و امکانات بهداشتی اقدام شود.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به دیگر طرح سپاه در استان که در قالب پیشرفت و آبادانی اجرایی می‌شود، گفت: نقاط هدف در این طرح نجم‌آباد و پلنگ‌آباد هستند.
مولایی با تأکید بر اینکه طرح‌هایی نیز در حوزه بهداشت و درمان اجرایی می‌شود، گفت: در قالب طرح مأموریت‌های اجرایی نیز که ۴۰ هزار طرح در کشور است سهم البرز هزار و ۲۰۰ طرح است که اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha