مصوبات شورای فرهنگ عمومی بوانات به علت نبود بنیه كافی‌، اجرایی نیست
کد خبر: 3810942
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

مصوبات شورای فرهنگ عمومی بوانات به علت نبود بنیه كافی‌، اجرایی نیست

گروه فرهنگی ـ امام جمعه بوانات گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به علت نبود بنیه کافی اجرایی نیست و جهت اجرایی کردن ستادهای بالادستی تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین زارع، امام جمعه بوانات و رئیس شورای فرهنگ عمومی بوانات امروز، 22اردیبهشت‌ماه در دیدار با رئیس و كاركنان اداره ارشاد این شهرستان خواستار اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به علت نبود بنیه کافی اجرایی نیست و جهت اجرایی کردن ستادهای بالادستی تصمیم‌گیری کنند.
وی در خصوص فرهنگ خطه بوانات نیز گفت: در شهرستان بوانات به خاطر بافت خوب و مردم فهیم آن مشکلات کمتری وجود دارد و با ورود شما فرهنگ و هنر رونق بیشتری در تمام زمینه‌ها خواهد گرفت.
زارع افزود: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی یکی از دغدغه‌های این شهرستان است که باید از طرق مختلف همچون شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود.
در این دیدار شیبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بوانات نیز به تشریح برنامه‌های خود در سال آتی پرداخت و افزود: از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و دستورالعمل‌های اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده كرده و با تمام توان در خدمت فرهنگ و هنر شهرستان بوانات خواهم بود.
انتهای پیام

captcha