کارگاه تربیت مشاور ازدواج در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3810998
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
از سوی جهاد دانشگاهی؛

کارگاه تربیت مشاور ازدواج در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از برگزاری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به صورت رو در رو و نمایشی و نیز کارگاه تربیت مشاور ازدواج از سوی جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن خبر داد.

برکزاری کارکاه تربیت مشاور ازدواج و جلسه‌های مشاوره پیش از ادواج در نمایشگاه قرآنحجت‌الاسلام و الملسمین میرمجید سعیدی، عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاور مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان قرآنی دانشگاهیان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کارگاه آموزش و تربیت مشاور پیش از ازدواج در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.
وی تصریح کرد: مرکز آموزش، مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان قرآنی دانشگاهیان در راستای توجه به ارزش‌های فرهنگ ایرانی اسلامی و ضرورت پیمودن گام دوم انقلاب در حوزه تشکیل خانواده، دو اقدام مشاوره پیش از ازدواج و کارگاه آموزش تربیت مشاور را در دستور کار خود قرار داده است.
سعیدی بیان کرد: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ اجرای جلسات مشاوره پیش از ازدواج توسط گروه تخصصی دانشجویی و مشاوره روانشناسی اسلامی اجرا شده و به سؤالات در زمینه خانواده پاسخ داده می‌شود.
وی یادآور شد: این جلسات مشاوره در دو نوع نمایشی و خدمات مشاوره رو در رو برگزار می‌‎شود.
میرسعید همچنین از برگزاری کارگاه تربیت مشاور در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: این کارگاه در روز‌های ۱۳ و ۱۴ ماه مبارک در محل غرفه مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی در نمایشگاهی بین‌المللی قرآن واقع در شبستان اصلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha