ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در غرفه خانه فرهنگ ایثار
کد خبر: 3811021
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در غرفه خانه فرهنگ ایثار

گروه جهاد و حماسه ــ غرفه خانه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با هدف ترویج این فرهنگ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ غرفه خانه فرهنگ ایثار در این دوره از نمایشگاه در بخش سازمان‌ها و نهادها با محوریت ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار فعالیت می کند.

خانه فرهنگ ایثار زیر مجموعه دفتر امور ایثارگران است که در این غرفه به ارائه برنامه ها و فعالیت هایی چون برگزاری مسابقه با عنوان «ایثار نوشت» در قالب دست نوشته ای از اتفاقات و خاطراتی که تداعی از خودگذشتگی و ایثار می کند، می پردازد. دل نوشته های جمع آوری شده، توسط کارشناسان بررسی و یک روز در میان به شاخص ترین آن ها جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا می شود.

همچنین از دیگر برنامه های این غرفه می توان به میز گفتمان ایثار، با موضوعاتی در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی اشاره کرد. هدف از این میزگرد این است که به مخاطبان القا کند فرهنگ ایثار تنها منوط به دوران دفاع مقدس نبوده و نیست.

بنا بر گفته وحید ارونقی، مسئول روابط عمومی خانه فرهنگ ایثار «المان های مشارکت مردم با عنوان «رونق تولید از نگاه من» ویژه مخاطبان و بازدید کنندگان و پیش بینی برگزاری بیش از پنج نشست با عناوینی چون فرهنگ ایثار به مثابه فرهنگ عمومی، تبیین رابطه فرهنگ ایثار در رونق تولید و تبیین فرهنگ ایثار در گام دوم انقلاب و ... از دیگرنامه های در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان این غرفه است».

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت‌ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha