دهکده تخصصی خرما در بم کلنگ‌زنی شد
کد خبر: 3811155
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

دهکده تخصصی خرما در بم کلنگ‌زنی شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، دهکده تخصصی خرما در بم امروز دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مریم‌ خاکپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم در مراسم کلنگ‌زنی دهکده تخصصی خرما در بم گفت: این مجتمع دارای ‌۴۰ واحد بسته‌بندی با ظرفیت ۱۲۰ تن خرماست.
وی با اشاره به ایجاد ۸۰۰ تا ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم افزود: در آینده برای 4800 نفر نیز اشتغال غیرمستقیم در این دهکده ایجاد خواهد شد.
محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز گفت: جا دارد از ابتکاری که در خصوص احداث این دهکده به خرج داده شده، تشکر کنم.
وی افزود: ما این مجتمع را یک خلأ برای بم و شرق کرمان می‌دانیم و امیدواریم این مجتمع به‌‌زودی راه‌اندازی شود و ما از هیچ کمکی در راستای ایجاد این دهکده دریغ نخواهیم کرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد: به نظر من، حلقه گمشده تولید خرما در بم یک مجتمع بسته‌بندی است و معتقدم با توجه به طرح خوبی که ایجاد شده، ما شاهد تحول خوبی در اقتصاد منطقه باشیم.
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس عصر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی دهکده تخصصی خرما در این شهرستان با حضور معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: ما باید تلاش کنیم تا اقتصاد جامعه پویا شود.
وی افزود: ما کشوری غنی و ثروتمند داریم و نیاز است تا از این سرمایه‌ها به خوبی استفاده کنیم، مدیران جوان ما در حال تلاش برای عمران و آبادانی هستتد و اقدامات خوبی در حال انجام است.
انتهای پیام

captcha