نقش مهم قرآنیان در فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی
کد خبر: 3811182
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
پورزرگری در گفت‌و‌گو با ایکنا بیان کرد:

نقش مهم قرآنیان در فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قاری بین‌المللی كشورمان با تأكید بر لزوم ایفای نقش قرآنیان در فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی گفت: يكی از كارهایی كه قرآنیان می‌توانند انجام دهند این است كه در آموزش‌های خود این مسئله را تبلیغ و تشویق كنند.

محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی كشورمان در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به نقش قرآنیان در تحقق شعار گفت: مسلماً قرآنیان در فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی می‌توانند نقش ایفا كنند كه پیشنهاد می‌شود برای رونق تولید ملی حتماً چنین كاری در دستور كار قرار گیرد.
وی با یادآوری اینكه در قرآن كریم آیات مختلفی برای حفظ وحدت مسلمانان و حمایت از یكدیگر آمده است، گفت: یكی از كارهایی كه قرآنیان می‌‌توانند انجام دهند این است كه در آموزش‌های خود این مسئله را تبلیغ و تشویق كنند.
پورزرگری ادامه داد: همچنین قرآنیان در این راستا می‌توانند از امكاناتی كه در جامعه دارند استفاده می‌كنند حتی‌المقدور از تولیدات داخلی باشد تا به عنوان الگو برای سایر اقشار مردم مطرح شود.
این قاری بین‌المللی كشورمان اضافه كرد: اینكه قرآنیان از همدیگر حمایت كنند و در جلسات همدیگر بروند و به مخاطبان و شاگردان خود این مسئله را گوشزد كنند، این‌ها به عنوان عضوی از جامعه می‌توانند نقش خود را ایفا كنند.
انتهای پیام

captcha