برخورد قاطع و ویژه با متمردان به مأموران نیروی انتظامی
کد خبر: 3811251
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

برخورد قاطع و ویژه با متمردان به مأموران نیروی انتظامی

گروه اجتماعی ــ رئیس كل دادگستری فارس بر برخورد قاطع و ویژه دستگاه قضایی با متمردان به مأموران نیروی انتظامی تأكید كرد و گفت: این موضوع با جدیت بیشتر نسبت به گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان گفت: خدمت در دو دستگاه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی یك توفیق الهی است كه نصیب كاركنان این دو مجموعه شده است.
وی با بیان اینكه طرفدار پر و پا قرص اقتدار نیروی انتظامی در جامعه هستم، افزود: اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد، دستگاه قضایی نیز ضعیف خواهد بود.
رئیس كل دادگستری استان فارس با اشاره به اینكه نیروی انتظامی در شادی و عزا حضور دارد، بر تعامل و همكاری بیش از پیش این دو مجموعه تأكید كرد.
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی در بطن جامعه حضور دارد و به همین دلیل گاهی هم با مشكلاتی روبه‌رو می‌شود كه این امر طبیعی است،‌ بر برخورد قاطع و ویژه دستگاه قضایی با متمردان به مأموران نیروی انتظامی تأكید كرد و افزود: این موضوع با جدیت بیشتر نسبت به گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
رئیس كل دادگستری استان فارس در پایان تأكید كرد: وقتی پلیس در جامعه حضور نداشته باشد، هرج و مرج پیش خواهد آمد و زمانی كه پلیس مقتدر باشد، حاصل آن امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.
در ادامه سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز ضمن تبریك انتصاب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی به‌عنوان رئیس كل دادگستری استان، بر لزوم حمایت از نیروی انتظامی توسط دستگاه قضایی تأكید كرد و گفت: امنیت مطلوب در جامعه حاصل تعامل و هماهنگی دو مجموعه پلیس و دستگاه قضایی است.
وی افزود: در این شرایط كه استكبار جهانی اقدامات خود را علیه كشور انجام می دهد، در سایه تعامل و همكاری می‌توان اقدامات خود را در راستای تأمین نظم و امنیت پایدار و توسعه یافته در جامعه انجام داد.
انتهای پیام

captcha