آیت‌الله اعرافی با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دیدار کرد
کد خبر: 3811288
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

آیت‌الله اعرافی با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دیدار کرد

گروه اجتماعی ــ آیت‌الله اعرافی، امام جمعه قم طبق سنت هر ساله، همزمان با ماه مبارک رمضان با تعدادی از خانوارهای مورد حمایت کمیته امداد قم دیدار و آنها را مورد تفقد قرار داد.

آیت‌الله اعرافی با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دیدار کردبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی، دیشب22 اردیبهشت‌ماه در ششمین شب ماه مبارک رمضان در منزل یکی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد قم که 2.5 سال جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند و هم اکنون با اجرای طرح دوباره زندگی در کنار هم هستند حاضر و از نزدیک شاهد کانون گرم این خانواده شد.

وی از اینکه دو فرزند این خانواده هم اکنون زیر سایه پرمهر پدر و مادر خود هستند ابراز خوشحالی و تأکید کرد: طرح دوباره زندگی باید توسط کمیته امداد در جامعه غیرمددجویی هم توسعه یابد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور رضایت خود را از روند مثبت طرح دوباره زندگی در قم اعلام و تصریح کرد: حوزه علمیه نیز برای توسعه و اجرای هرچه بهتر این طرح آمادگی دارد.

امام جمعه قم در بازدید دوم خود با خانواده ای دیدار کرد که به علت فوت سرپرست خانوار با دو فرزند یتیم از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند و از خداوند متعال برای این خانواده خواستار برکات روزافزون و موفقیت آنها شد.

یادآور می‌شود؛ در این دیدارها امام جمعه قم، هدایای نقدی خود را به این خانواده ها اعطا کردند.

انتهای پیام

captcha