فعالیت مرکز دستاوردها و محصولات قرآنی نیروهای مسلح در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811357
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲

فعالیت مرکز دستاوردها و محصولات قرآنی نیروهای مسلح در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرکز دستاوردها و محصولات قرآنی نیروهای مسلح با توجه به در اختیار داشتن غرفه کوچک، فعالیت قابل توجهی در این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم دارد.

به گزارش ایکنا؛ به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نریمان طاهری مسئول غرفه مرکز دستاوردها و محصولات قرآنی نیروهای مسلح در گفت و گو با این ستاد با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در حوزه فعالیت‌های قرآنی به رتبه‌های خوبی دست یافته‌اند، گفت: در این دوره از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح به معرض دید عموم گذاشته شد.

مسئول غرفه مرکز دستاوردها و محصولات قرآنی نیروهای مسلح تصریح کرد: هدفمان از شرکت در این دوره از نمایشگاه قرآن این است که به مردم کشورمان این پیام را منتقل کنیم که نیروهای مسلح تنها در حوزه نظامی صاحب دستاورد نیست، بلکه در حوزه مسائل دینی و فرهنگی به‌ویژه حوزه قرآنی کارنامه درخشانی دارد.

طاهری ادامه داد: خانواده‌های نیروهای مسلح جامعه هدف این مرکز هستند و تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم و برای آموزش اعضای خانواده بزرگ نیروهای مسلح از اساتید سطح اول کشور استفاده می‌کنیم و در حوزه آموزش قرآنی حدود 60 تا 70 درصد هزینه‌ها رایگان است.

وی عنوان کرد: در کلاس‌های آموزشی که توسط این مرکز برگزار می‌شود، کتاب‌ها و وسایل آموزشی توسط آن تأمین می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha