توزیع روزانه ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده در بقاع امامزادگان زرند
کد خبر: 3811364
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۲

توزیع روزانه ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده در بقاع امامزادگان زرند

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده بین روزه‌داران در اماکن متبرکه این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم قادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند دیروز دوشنبه، 23 اردیبهشت با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح ضیافت الهی در جوار اماکن متبرکه این شهرستان گفت: برنامه‌های مناسبتی ایام ماه مبارک رمضان در آستان پنج امامزاده عظیم‌الشأن در حال اجراست.
وی برگزاری مراسم نماز جماعت، مراسم‌ جزء‌خوانی و جمع‌خوانی روزانه قرآن کریم، و توزیع افطاری ساده بین روزه‌داران را از جمله این برنامه‌ها ذکر و تصریح کرد: مراسم افطاری ساده با همکاری هیئت امنای امامزادگان و خیران گرانقدر در اماکن متبرکه برگزار می‌شود و هر شب بیش از ۱۵۰۰ نفر روزه‌دار میهمان و پذیرای این سفره‌ها دراین حرکت ارزشمند هستند.
حجت‌الاسلام قادری همچنین از اجرای چند عملیات اجرایی جهت حال رفاه زائران و گردشگران در امامزاده سید ابراهیم داهوئیه و امامزاده خواجه ابو رضا خبر داد و گفت: این عملیات شامل ساخت آلاچیق و پارک کودک است که تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha