‌محفل انس با قرآن در جلفا برگزار شد
کد خبر: 3811395
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

‌محفل انس با قرآن در جلفا برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین محفل انس با قرآن در ماه رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان جلفا امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در شهرستان جلفا برگزار شد.

‌محفل انس با قرآن در جلفا برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نخستین محفل انس با قرآن در ماه رمضان امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در حسینیه سپاه شهرستان جلفا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدتقی صمددوخت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، در این محفل گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، باید همواره به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان فرهنگی کشور باشد.

وی بیان کرد: افراد جامعه‌ای که به قرآن متکی باشد، از گناه و معصیت دور شده و دچار لغزش و خطا نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام صمددوخت، با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت است که هیچگاه نباید از آن غافل شد، اظهار کرد: ریشه انحرافات و آسیب‌های اجتماعی کم‌توجهی و غفلت نسبت به این کتاب آسمانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، قرآن را کتاب خودسازی و گنجينه‌ای الهی و گرانبها دانست و بیان کرد: قرآن کتاب راستی، تقوا، اخلاص، صفا، تعهد، آزادگی و بزرگ منشی، و نويد بخش صلح و پيروزی است.

حجت‌الاسلام صمددوخت، در پایان انس با قرآن را نشانه آماده بودن قلب انسان برای دریافت هدایت الهی خواند و گفت: امروز بزرگترین گرفتاری دنیای اسلام، فاصله گرفتن از معارف قرآنی و در نتیجه، غفلت از توطئه‌ها و خباثت دشمنان اسلام است.

انتهای پیام

captcha