ثبت‌نام ۲۰۰ هیئت مذهبی ارومیه در سامانه «طوبی»
کد خبر: 3811401
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

ثبت‌نام ۲۰۰ هیئت مذهبی ارومیه در سامانه «طوبی»

گروه اجتماعی ــ سرپرست شورای هیئات مذهبی ارومیه از ثبت‌نام ۲۰۰ هیئت مذهبی این شهر در سامانه طوبی خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۰ هیئت در ارومیه فعالیت مستمر دارند.

ثبت‌نام ۲۰۰ هیئت مذهبی ارومیه در سامانه طوبی

علی‌اکبر بیضایی، سرپرست شورای هیئات مذهبی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه انتخابات شورای هیئات مذهبی برابر دستورالعمل تبلیغات اسلامی هر چهار سال یکبار در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: اعضای شورای هیئات مذهبی ارومیه ۹ نفر بوده که شامل یک نفر خانم و ۸ نفر آقا است.
وی ادامه داد: ساختار پیشنهادی شورای هیئات مذهبی کشور از سوی آذربایجان غربی بوده و طبق این ساختار وظایفی همچون ارائه راهکارهای مناسب جهت نیل به اهداف، نظارت مستمر بر فعالیت‌های هیئات مذهبی، رسیدگی به اختلافات پیش‌آمده میان هیئات مذهبی، شناسایی هیئات مذهبی شهرستان و برنامه‌ریزی جهت الگو قرار دادن آنها و تغذیه فکری و فرهنگی آنها و فرهنگ‌سازی جهت اصلاح الگوی مصرف در هیئات مذهبی تعریف شده است.
بیضایی با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی ارومیه از دی ماه سال گذشته وظایف خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در طول این مدت بیش از ۳۰۰ هیئت در استان در مورد بازدید قرار گرفته و میان بیش از ۳۰ هیئت انتخابات برگزار شده است.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۷۰۰ هیئت مذهبی در ارومیه فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۳۵۰ هیئت فعالیت مستمر داشته که ۱۸۰ هیئت را خواهران به خود اختصاص داده‌اند و از این تعداد نیز ۲۰۰ هیئت مذهبی در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha