فعالان فرهنگی هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
کد خبر: 3811404
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

فعالان فرهنگی هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

گروه فرهنگی ــ در مراسمی ۷۵ نفر از فعالان فرهنگی هیئت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

فعالان فرهنگی هیات‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج روز گذشته، 23 اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی هیئت‌های مذهبی استان، اظهار کرد: گسترش برنامه‌های دینی برای تعمیق باورها یک ضرورت است.
همچنین، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه چیتاب نیز با بیان ضرورت بهره‌مندی از فضایل ماه مبارک رمضان با اشاره به آیات و روایات، آن را فرصتی برای خودسازی اهل ایمان عنوان کرد.
وی افزود: تأکید خداوند در همه ادیان آسمانی بر روزه گرفتن، زمینه را برای خودسازی فراهم کرده است که استفاده از آن ضروری است.
بنابر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با اشاره به تقویت برنامه‌های فرهنگی این سازمان با مشارکت هیئت‌های مذهبی، گفت: کار فرهنگی روح لطافت را به کالبد جامعه می‌دمد.
همچنین، حجت‌الاسلام سیدعبدالرشید موسوی‌متین، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی نیز از حضور بیش از ۴ هزار نفر فعال فرهنگی در قالب هزارو 200 هیئت مذهبی در استان خبر داد.
وی گفت: تلاش می‌شود برخی آیین‌های مذهبی از جمله اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان و گسترش سفره‌های افطاری در اماکن عمومی احیا شود.
انتهای پیام

captcha