تجلیل فرمانده ناجا از ایثارگران سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3811444
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

تجلیل فرمانده ناجا از ایثارگران سیستان و بلوچستان

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان با تعدادی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای سرافراز نیروی انتظامی ساکن شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان با تعدادی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای سرافراز نیروی انتظامی ساکن شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد و یاد فداکاری و جوانمردی این شهیدان سرافراز میهن اسلامی را گرامی داشت.

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خلال سفر به استان سیستان و بلوچستان، به همراه سرتیپ دوم محمد قنبری، فرماندهی ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان، با تعدادی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای سرافراز نیروی انتظامی ساکن شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدا و خانواده آنان افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند، امنیت مثال زدنی که امروز از آن برخوردار هستیم مدیون رشادت و مجاهدت‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه همه باید قدردان شهدا و خانواده این عزیزان گرانقدر باشیم، گفت: شهدا با نثار خون خود برای میهن اسلامی، امنیت ایجاد کردند و همه موظفیم این امنیت را حفظ و در جهت ارتقای آن تلاش کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شهیدان در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی حرکت کردند و جانفشانی این عزیزان برای ما مقدس و زنده است.

فرمانده ناجا در خاتمه با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: روحیه انقلابی، صبر و ایثار این عزیزان برای همه ما درس و الگو است قدردان شهدا و خانواده معزز آنان بوده و تکریم آنها را بر خود توفیقی بزرگ می‌دانیم.

وی در پایان با تقدیم لوح سپاس و هدایای دیگر به رسم یادبود، از حماسه رشادت‌ها و جانفشانی‌های همرزمانش در حفظ سرحدات کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل و دستور پیگیری و رفع مشکلات و گرفتاری‌های این عزیزان را صادر کرد.

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام

captcha