150 برنامه تلویزیونی؛ تولیدات شبکه رسانه‌ای صف در ماه رمضان
کد خبر: 3811446
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

150 برنامه تلویزیونی؛ تولیدات شبکه رسانه‌ای صف در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول شبکه رسانه‌ای صف گفت: شبکه رسانه‌ای صف 150 برنامه تلویزیونی برای ماه مبارک تولید کرده است که روی آنتن شبکه‌های مستند، سه، خبر و شبکه استانی رفت.

150 برنامه تلویزیونی؛ تولیدات شبکه رسانه‌ای صف در ماه رمضان(آمـــــاده)

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف با حضور درغرفه خبرگزاری قرآن در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفت‌وگو با این رسانه، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال‌های گذشته گسترده‌تر شده است؛ به نظر می‌آید نمایشگاه در مکان قبلی در سطح شهرستانی برگزار می‌شد اما در این مکان حضور بخش‌های مختلفی مثل مؤسسات قرآنی و سازمان‌های مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی، نمایشگاه را پربارتر کرده است و این نشان می‌دهد نمایشگاه نسبت به سال قبل رشد داشته است.

وی درباره آخرین تولیدات شبکه رسانه‌ای صف نیز گفت: شبکه رسانه‌ای صف 150 برنامه تلویزیونی برای ماه مبارک تولید کرده است که روی آنتن شبکه‌های مختلف مثل مستند، شبکه سه، شبکه خبر و شبکه استانی رفت.

امینی‌موحد گفت: از جمله این برنامه‌ها؛ مجموعه تلویزیونی «نفحات» شامل 33 قسمت، مجموعه «لحظه‌ها را دریاب» شامل 33 قسمت، مجموعه «بوی باران» 25 قسمت است. در کنار اینها، برنامه ای به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تولید شده است که از شبکه‌های مختلف روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف ادامه داد: شبکه رسانه‌ای صف، 15 مستند با موضوع سیل در خوزستان با نام «خاکریزهای خوزستان» تولید کرده است که از شبکه سه پخش می‌شد و در شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای خوبی داشت. در کنار آن یک کار خوبی تحت عنوان «منطقه عملیاتی» نیز تولید شد که خیلی دیده شد. این کار از شبکه‌های سه، مستند، قرآن و شبکه خبر پخش شد؛ این کار روایت شهید آوینی از سیل خوزستان بود. در جاهایی شهید آوینی در روایت فتح، درباره خوزستان صحبت می‌کند و گاهی صحبت شهید آن‌قدر محض است که به قصه سیل خوزستان می‌خورد که ما آن را انتخاب کردیم و خیلی دیده شد.

انتهای پیام

captcha