تکمیل دانشکده‌های فنی و منابع طبیعی بروجن پیگیری شد
کد خبر: 3811500
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

تکمیل دانشکده‌های فنی و منابع طبیعی بروجن پیگیری شد

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشستی که با معاون وزیر علوم برگزار شد، تکمیل دانشکده‌های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن پیگیری شد.

تکمیل دانشکده‌های فنی و منابع طبیعی بروجن پیگیری شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی روز دوشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: در نشست با مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه شهرکرد نیز حضور داشتند رفع مشکلات تکمیل دانشکده بروجن پیگیری شد.
وی ادامه داد: هم اینک دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده منابع طبیعی بروجن دارای پیشرفت فیزیکی 80 درصدی است اما برای تکمیل این ساختمان به تمدید موافقت اصولی نیاز است که در این نشست در حضور معاون وزیر علوم مطرح شد.
عباسی تصریح کرد: با صدور مجوز قطعی دانشکده و تکمیل ساختمان تلاش می‌شود تا برای مهرماه امسال مجوز رشته و جذب دانشجو گرفته شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، اعتبار موردنیاز برای تکمیل این دانشکده را از ردیف اعتبارات ملی دانست و گفت: با دریافت مجوز قطعی اعتبار موردنیاز به این طرح تخصیص می‌یابد.
یادآور می‌شود، موافقت اصولی برای راه‌اندازی دانشکده بروجن از سال 85 صادر شده است، پس از آن در سال 90 عملیات اجرایی این طرح آغاز شد و از آنجا که موافقت اصولی این طرح در سال 94 به اتمام رسیده بود، تداوم اجرای این طرح با مشکل مواجه شد.

انتهای پیام

captcha