اجرای طرح «همیان مولا» در تهران/ توزیع 25 هزار کیسه بین خیران
کد خبر: 3811515
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اجرای طرح «همیان مولا» در تهران/ توزیع 25 هزار کیسه بین خیران

گروه جامعه ـ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای طرح همیان مولا خبر داد و گفت: 25 هزار کیسه طرح همیان مولا بین اصناف، خیران و مراکز نیکوکاری استان توزیع می‌شود.

اجرای طرح «همیان مولا» در تهران/ توزیع 25 هزار کیسه بین خیرانبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران، محمدهادی سیف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای طرح «همیان مولا» خبر داد و گفت: 25 هزار کیسه طرح همیان مولا بین اصناف، خیران و مراکز نیکوکاری استان تهران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح همیان مولا با تأسی از سیره حضرت علی(ع) انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و به‌ منظور تهیه سبد غذایی و توزیع بین ایتام و نیازمندان توسط این نهاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیان مولا همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: 25 هزار کیسه مخصوص این طرح بین اصناف، خیران و مراکز نیکوکاری استان تهران توزیع می‌شود تا خیران و نیکوکار بتوانند کمک‌های غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک‌ به نیازمندان برشمرد و گفت: در این ماه زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف جامعه در طرح‌‌های مشارکتی این نهاد و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری فراهم است.

سیف تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان تهران می‌‌توانند با تأسی از سیره مولای متقیان حضرت علی(ع) کمک‌های غیرنقدی خود را که شامل مواد غذایی است از طریق مشارکت در طرح همیان مولا جهت اطعام و افطاری به دست نیازمندان و ایتام برسانند.

وی به دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد استان تهران که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، اشاره و بیان کرد: طرح‌‌های اکرام ایتام و محسنین، اطعام و افطاری نیازمندان، همیان مولا(مشارکت در تهیه مواد غذایی موردنیاز محرومان)، شفا (حامی‌یابی برای کمک به بیماران صعب‌العلاج)، مفتاح الجنه، فطریه و کفارات از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

سیف ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیکوکار استان تهران به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد استان در یاری رساندن به نیازمندان و محرومان از آنها دعوت کرد؛ با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، کیسه‌های همیان مولا را دریافت و براساس نیت خود کمک‌های غیرنقدی(شامل مواد غذایی) برای نیازمندان را داخل کیسه‌ها قرار دهند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان برسد.

وی با اشاره به روش‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره 7355 از طریق تلفن ثابت، کد دستوری #021*8877* تلفن همراه و همچنین شماره کارت 6037997900002008 کمک‌های نقدی خود را برای امور نیازمندان اختصاص دهند.

انتهای پیام

captcha