کمک ۲۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین
کد خبر: 3811522
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

کمک ۲۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین تحت حمایت در سال گذشته، گفت: سرانه هر یک از فرزندان محسنین هم ۱۵۶ هزار و ۴۵۰ تومان است.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۶۸۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۴۹۳ حامی تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۶۸ فرزند محسنین با ۶ هزار و ۵۴۳ حامی هم از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

وی سرانه دریافتی هر یتیم را ۲۷۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: سرانه هر یک از فرزندان محسنین هم ۱۵۶ هزار و ۴۵۰ تومان است.

اهرابی با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین تحت حمایت در سال گذشته، ادامه داد: این کمک‌ها به نسبت سال ۹۶ با ۳۷ درصد رشد همراه بوده است.

وی به در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: در این هفته سفره اطعام برای نیازمندان به‌ویژه ایتام و فرزندان محسنین پهن می‌شود و حامیان و نیکوکاران کمک‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم اهداء می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه آن دسته از نیکوکارانی که می‌خواهند کمک‌های غیر نقدی خود را برای اطعام نیازمندان اهداء کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و نسبت به اهداء کمک خود اقدام کنند تصریح کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد*۸۸۷۷*۰۱۳#، شماره کارت ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ هم آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

انتهای پیام

captcha