جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده در ملایر
کد خبر: 3811569
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده در ملایر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده، اقدامی خیرخواهانه در جهت استفاده این کتب در مناطق محروم و سیل‌زده کشور است.

جمع‌آوری قرآن‌های بلااستفاده در ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده در این شهرستان خبر داد.
کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده اقدامی خیرخواهانه در جهت استفاده این کتب در مناطق محروم و سیل‌زده کشور است.
یاراحمدی ادامه داد: برادران و خواهران ایمانی می‌توانند جهت شرکت در این امر خیرخواهانه، قرآن‌های نو، سالم و بلااستفاده خود را به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم (عج) ابتدای بلوار فاطمیه تحویل دهند.
وی ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند در روشی دیگر با مشارکت در خرید قرآن، حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار ریال را به شماره حساب 8888 بانک ملی شعبه عظیم پور، به نام خیرین قرآنی واریز نمایند.
یارمحمدی با اشاره به اینکه جمع‌آوری قرآن‌های نو و بلااستفاده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، بیان کرد: علاقمندان جهت مشارکت در این امر خیرخواهانه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۳۳۳۵۰۰۰۱ داخلی 2 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha