آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی تلاوت/ اضافه شدن بخش دختران
کد خبر: 3811580
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
مقدم‌کیا خبر داد:

آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی تلاوت/ اضافه شدن بخش دختران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر ستاد طرح ملی تلاوت از آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: این زمان از 20 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی تلاوت / اضافه شدن دختران

حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به آغاز ثبت نام برای حضور دوره جدید طرح ملی تلاوت، گفت: این مهلت از روز 20 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا روز 20 خردادماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه زمان آغاز کلاس‌ها از ابتدای تیرماه خواهد بود، افزود: تاکنون 13 استان و 17 موسسه را برای ثبت نام در دستور کار قرار داده‌ایم تا علاقه‌مندان به تلاوت قرآن در این استان‌ها برای ثبت‌ نام مراجعه کنند.
مقدم‌کیا همچنین به اضافه شدن بخش دختران به این طرح اشاره و اظهار کرد: این برای اولین بار است که در چنین طرحی دختران نیز امکان حضور داشته باشند. رده سنی پسران در این طرح 8 تا 14 سال و دختران نیز 10 تا 15 سال خواهد بود.
دبیر ستاد طرح ملی تلاوت بیان کرد: ثبت نام برای حضور در این طرح از طریق سایت www.melitelavat.ir امکان‌پذیر است و افرادی که دسترسی لازم نداشته باشند نیز می‌توانند حضوراً به موسسات منتخب مراجعه کنند.
مقدم‌کیا در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اضافه شدن دوره دوماهه پیش‌نیاز اشاره کرد و گفت: امسال دوره پیش نیاز به طرح اضافه شده است تا متقاضیان ابتدا در این دوره که در تابستان خواهد بود، حضور یابند و پس از آن در آزمون ورودی طرح ملی تلاوت شرکت کنند.
وی افزود: با اضافه شدن دوره پیش نیاز دو ماهه، دیگر شاهد طرح‌هایی همچون «ابرار» و «ملکوت» نخواهیم بود. تنها منتخبان و استعدادهای برتر دوره دو ماهه را برای طرح ملی تلاوت انتخاب می‌کنیم تا وارد طرح اصلی که شش سال است، شوند.
مقدم‌کیا با بیان اینکه زمان آغاز طرح اصلی نیز از ابتدای مهرماه خواهد بود، گفت: هر دوره شش‌ساله به سه دوره دوساله تقسیم می‌شود که قرآن‌آموزان نسبت به توان خود در هر دو سال در آزمون نهایی آن شرکت می‌کنند تا وارد دو سال بعد شوند.

انتهای پیام 

captcha