نشست «نقش آموزش زبان انگلیسی در توسعه تبلیغ» در قم برگزار شد
کد خبر: 3811591
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
با حضور طلاب خواهر غیر ایرانی؛

نشست «نقش آموزش زبان انگلیسی در توسعه تبلیغ» در قم برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه - به همت گروه آموزش زبان انگلیسی مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی وابسته به المصطفی نشستی با عنوان «نقش آموزش زبان انگلیسی در توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، و تبلیغی طلاب» برگزار شد.

به گزارش ایکنا، این نشست علمی با حضور قلی‌زاده، مدیر کل امور تحصیلی جامعه المصطفی، حجت‌الاسلام کاویانی، رئیس مجتمع بنت‌الهدی، حجت‌الاسلام لاله‌زاری و جمعی از مسئولان و مدیران گروه مؤسسه و همچنین اساتید و طلاب بنت‌الهدی و شرکت‌کنندگانی از سایر مراکز علمی برگزار شد.

در این مراسم، برنامه‌های متنوع توسط طلاب به زبان انگلیسی برگزار شد از آن جمله می‌توان به برنامه شعرخوانی، مولودی خوانی( فارسی، اردو)، مناظره بین‌المذاهب(فارسی- انگلیسی)، برگزاری مسابقه همراه با اهدای جوایز و ارایه گزارش توسط سه نفر از طلاب( یک طلبه مستبصر) اشاره کرد.

سپس خانم هاشمی، مدیر گروه زبان انگلیسی، با اشاره به لزوم توجه طلاب به یادگیری زبان انگلیسی اهمیت آن را در حوزه های آموزشی، پژوهشی، و تبلیغی برشمرد و گزارشی از فعالیت‌های یک ساله گروه زبان انگلیسی ارائه داد.

در ادامه آقای قلی‌زاده ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های گروه زبان، دامنه گسترده فعالیت‌های گروه بخصوص اجرای دوره‌های تافل و اعطای مدرک تافل توسط گروه را تحسین کرده و از زحمات مسئولان و ریاست مجتمع تشکر کرد. در پایان برنامه به اساتید و طلاب برتر جوایزی از طرف گروه زبان اهدا شد.
انتهای پیام

captcha