استقبال از اقدام هتل ایرلندی در پذیرایی از روزه‌داران
کد خبر: 3811616
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

استقبال از اقدام هتل ایرلندی در پذیرایی از روزه‌داران

گروه بین‌الملل – اقدام هتلی در شهر دوبلین پایتخت جمهوری ایرلند در پذیرایی از یک مسافر مسلمان روزه‌دار، با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش ایکنا به نقل ازیو‌اس‌ای‌تودی؛ یک کارمند شبکه تلویزیونی Ten Sports که به همراه همکار مسلمان خود چند روز پیش در هتلی در شهر دوبلین اقامت داشت، روایت جالبی از شب اقامت خود ذکر کرده است.
 
به گفته «همانت بوخ»، کارکنان این هتل در ساعت 2 و 30 دقیقه نیمه شب وعده سحری برای همکار مسلمان او آماده کردند.

همکار مسلمان این فرد از کارکنان هتل پرسیده بود آیا آنها می‌توانند غذایی سبک برای وعده سحری او بیاورند. آنها به او گفتند بله. و از او خواسته بودند ساعت 2 و نیم پایین بیایید. وقتی او در آن ساعت از اتاق خود بیرون آمد با میز مفصلی از انواع غذاها روبرو شد. مسئولان هتل اعلام کردند این حداقل کاری است که آنها می توانستند بکنند.

بوخ در توئیتر خود نوشت: همکار مسلمان من تنها فردی بود که آن ساعت نیمه شب در آنجا حضور داشت. با وجود همه نفرت پراکنی‌ها، انسانیت هنوز زنده است.

پس از 4 روز از انتشار، این توئیت 100 هزار بار لایک  و 20 هزار بار بازتوئیت شده است. بوخ در گفتگو با یو اس ای تودی گفت: از این همه استقبال شگفت زده شدم. اکنون می‌دانم که جهان چقدر تشنه روایت‌های خوب است.

وی افزود: این اقدام، ظاهرا یک حرکت مودبانه بود اما نشان داد که کارکنان این هتل به ظاهر کوچک، قلبی بزرگ دارند. آنها یک بوفه را به طور کامل تنها برای یک نفر باز کردند؛ کار آنها فراتر از انجام وظیفه بود.
انتهای پیام
captcha