ثبت نام رایگان دوره‌های حضوری و غیرحضوری در غرفه دارالقرآن خانه کارگر
کد خبر: 3811698
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

ثبت نام رایگان دوره‌های حضوری و غیرحضوری در غرفه دارالقرآن خانه کارگر

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت نام رایگان بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم در دوره‌های حضوری و غیرحضوری در غرفه دارالقرآن خانه کارگر واقع در بخش مؤسسات و نهادهای دولتی این نمایشگاه صورت می گیرد.

به گزارش ایکنا؛ این دوره‌ها شامل حفظ، روخوانی، احکام و مفاهیم به صورت تلفنی و همچنین آموزش قرآن به صورت مجازی و در قالب پیام رسان تلگرام، حفظ و روخوانی کودکان پنج‌شنبه‌ها از ساعت 10 تا 12 است.

همچنین دوره‌های حضوری آموزش مداحی ویژه بانوان دوشنبه‌ها از ساعت 13 تا 15، ویژه آقایان پنج‌شنبه‌ها از ساعت 12 تا 14، صوت و لحن حضوری ویژه بانوان شنبه‌ها از ساعت 17 تا 18، ویژه آقایان دوشنبه‌ها از ساعت 14 تا 16، روخوانی قرآن ویژه بانوان، یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17، ویژه آقایان، پنج‌شنبه، حفظ جزء سی‌ام قرآن ویژه بانوان شنبه‌ها از ساعت 9 تا 11، تفسیر حضوری، چهارشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17، تدبر در قرآن با موضوع دعا، مهارت‌های زندگی طی دو روز، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام رایگان در این دوره‌ها می‌توانند به این غرفه واقع در راهروی اصلی نمایشگاه مراجعه کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha