هشدار رئیس‌کل دادگستری لرستان درباره تبلیغات دروغین رسانه‌ای
کد خبر: 3811748
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

هشدار رئیس‌کل دادگستری لرستان درباره تبلیغات دروغین رسانه‌ای

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری لرستان با اعلام رضایت از عملکرد اتاق بازرگانی لرستان، اتاق بازرگانی را تکیه‌گاه فعالان اقتصادی دانست و گفت: با کسانی‌که به‌واسطه تبلیغات رسانه‌ای فضای دروغین ایجاد کنند، برخورد می‌کنیم.

هشدار رئیس@کل دادگستری لرستان درباره تبلیغات دروغین رسانه‌ایبه گزارش ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان عصر سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در محل اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد با اعلام رضایت از عملکرد اتاق بازرگانی لرستان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی با رصد مشکلات تکیه‌گاهی برای فعالان اقتصادی است.
وی با ذکر این مطلب که درست نیست عده‌ای به واسطه‌ مسائل سیاسی فضای ناامنی برای فعالان اقتصادی ایجاد کنند، به پیشتازی اتاق بازرگانی لرستان در رصد مشکلات اقتصادی استان اشاره و تصریح کرد: وقتی می‌بینید استان مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دارد و جوانان این دیار به خاطر همین مشکلات مهاجرت می‌کنند، باید به رونق اقتصادی کمک کرد نه اینکه کارشکنی انجام داد‌.
بدری ضمن قدردانی از اتاق بازرگانی به خاطر رصد مشکلات حوزه‌ اقتصادی، افزود: در برگزاری جلسات ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و پیشبرد کار در این زمینه‌ها بسیار خوب پیش رفته است.
رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با بیان این‌که به واسطه‌ همین رایزنی‌ها بسیاری از مشکلات حل شده است، ادامه داد: اما برخی افراد بومی همین استان به‌واسطه مسائل شخصی یا منفعت‌طلبی کارشکنی‌هایی را صورت می‌دهند.
وی با ذکر این مطلب که نشانه‌هایی می‌بینم که برخی افراد بومی در همین استان به‌واسطه مسائل شخصی یا منفعت‌طلبی، تلاش می‌کنند تا با کارشکنی کاری به نفع استان انجام نشود، تصریح کرد: نباید جریان‌های سیاسی یا دعوای جناحی یا اختلاف شخصی در کارها خللی ایجاد کند.
بدری با اعلام این‌که اگر لازم باشد برای مخلین امنیت پرونده تشکیل می‌دهیم، گفت: با کسی که بخواهد مردم را تحریک کند یا با تبلیغات رسانه‌ای فضای دروغین ایجاد کند به طوری که خللی در فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha