نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات برگزار می‌شود
کد خبر: 3811762
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز شنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا شنبه چهارم خردادماه در مرکز همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امروز، چهارشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده است، گفت: به منظور استفاده از این ماه و بهره‌مندی از معجزه بزرگ الهی، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن و معرفی دستاوردهای قرآنی کرده است.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: برگزاری نشست‌های قرآنی، نمایش اسناد قرآنی و پرسمان‌های قرآنی و همچنین برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی به همراه اجرای مسابقات قرآنی شاد و جذاب از سوی مربیان برای کودکان و نوجوانان و فروش آثار قرآنی با تخفیف ۵۰ درصدی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.
وی یادآوری کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از شنبه ۲۸ اردیبهشت تا شنبه چهارم خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۲۱:۳۰ تا یک بامداد در مرکز همایش‌های غدیر واقع در خیابان معلم پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha