مهم‌ترین رکن نظام، مردمی بودن است
کد خبر: 3811773
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

مهم‌ترین رکن نظام، مردمی بودن است

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه فتح خرمشهر، در واقع فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌ها و اعتقادات بود، گفت: مهم‌ترین رکن نظام و انقلاب، مردمی بودن آن است و کشور ما در سایه خون شهداء امن‌ترین کشور، در ناامن‌ترین منطقه است.

مهم‌ترین رکن نظام، مردمی بودن است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، صبح امروز، 25 اردیبهشت‌ماه، در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر، در واقع فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌ها و اعتقادات بود.
وی با اشاره به اینکه اقتدار کشور را مدیون خون شهدا‌ هستیم، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند تا در راستای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان گام بردارند.
یوسفی با تأکید بر اینکه عملیات بیت‌المقدس با پشتیبانی مردم شکل گرفت، اظهار کرد: مهم‌ترین رکن نظام و انقلاب، مردمی بودن آن است و کشور ما در سایه خون شهداء امن‌ترین کشور، در ناامن‌ترین منطقه است.
به گفته وی، باید زمینه را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی فراهم کنیم و این زمانی مؤثر خواهد شد که تمامی مسئولان و آحاد جامعه دست به دست هم داده و اتحاد داشته باشند.
یوسفی بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، نمایشگاه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهداء، نواختن زنگ مقاومت و ویزیت رایگان گوشه‌ای از برنامه‌های سوم خرداد‌ماه در شهرستان پلدشت خواهد بود.
انتهای پیام

captcha