آموزش قرآن به نوآموزان، جهاد تربیتی است
کد خبر: 3811801
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

آموزش قرآن به نوآموزان، جهاد تربیتی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه فعالیت در عرصه آموزش قرآن جهاد تربیتی است، گفت: قرآن‌‌آموزان کار بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

آموزش قرآن به نوآموزان، جهاد تربیتی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 25 اردیبهشت به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با حضور در مؤسسه جامعةالقرآن اهل‌البیت‌(ع) شعبه خردسالان این شهرستان با بیان اینکه آموزش قرآن کریم رسالت بزرگی است که بر دوش مربیان و قرآن‌آموزان قرار دارد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی نهضت قرآنی گسترده‌ای در این شهرستان جریان دارد که باید با برنامه‌ریزی مناسب جهت افزایش کمیت و کیفیت آن گام برداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه کار مربیان قرآنی جهاد تربیتی است، یادآور شد: از فرصت ماه مبارک رمضان و برکات موجود در این ماه در خصوص تقویت آموزش‌های قرآنی باید استفاده شود.

رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت خوب این مؤسسه متذکر شد: ذهن و قلب خردسالان مانند لوح پاک است و آمادگی دریافت بسیاری از آموزش‌ها را دارد.

به گفته وی، آموزش قرآن کریم با شیوه‌های نو و جذاب به نونهالان، اثر بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی و نهادینه شدن آموزه‌های دینی از سنین کودکی دارد.

انتهای پیام

captcha