کیفیت بالا و هزینه پایین؛ ویژگی نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3811814
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد:

کیفیت بالا و هزینه پایین؛ ویژگی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کیفیت بالا و هزینه پایین را ویژگی منحصربه‌فرد نمایشگاه امسال دانست.

کیفیت بالا و هزینه پایین؛ ویژگی منحصر به‌فرد نمایشگاه بین‌المللی قرآنحجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ درباره ویژگی متمایز نمایشگاه امسال در قیاس با سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال تلاش کردیم تا نمایشگاه هم ملی‌تر و هم بین‌المللی‌تر برگزار شود و در این راستا گام برداشتیم.
وی ادامه داد: همچنین، با توجه به شرایط کشور و محدودیت‌ها و مشکلات مردم، سعی کردیم تا نمایشگاه کم‌هزینه‌تر از گذشته برگزار شود، یعنی صرفه‌جویی‌های فراوانی را در ابعاد مختلف نمایشگاه اعمال کردیم و می‌توان گفت که برپایی نمایشگاه باکیفیت و کم‌هزینه یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه امسال است.
حسینی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال از 10 کشور دعوت شده تا نمایندگان مؤسسات این کشورها در نمایشگاه حضور یابند، تصریح کرد: با جمهوری اسلامی پاکستان رایزنی شده تا به عنوان میهمان ویژه و در سطحی عالی‌تر همراه با مؤسسات بیشتر در نمایشگاه بیست‌وهفتم حاضر شود.
انتهای پیام

captcha