محفل قرآنی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا برگزار شد
کد خبر: 3811835
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
با حضور امیر خانزاری؛

محفل قرآنی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن با حضور امیر دریادار حسین خانزاری و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، طی این مراسم، امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه تمدنی و استراتژکی قرار دارد، افزود: با توجه به قرار داشتن کشور ایران در منطقه حساس خاورمیانه، حضور مؤثر و قدرتمند نیروی دریایی ارتش درباره ایجاد امنیت و نظم در سواحل مکران و آب‌های آزاد بسیار راهبردی است.
وی داشتن نیروی انسانی ولایت‌مدار و باایمان را از شاخص‌های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: وجود نیروی انسانی ولایتمدار و همچنین داشتن تکنولوژی و تجهیزات به‌روز، دشمن را در برابر هر تهدیدی خنثی می‌کند که نیروی دریایی ارتش هر دو مشخصه را داراست.
فرمانده نیروی دریابی ارتش گفت: نیروی انسانی ولایت‌مدار بر گرفته از آموزه‌های دینی و انقلابی و مجهز به ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی با اتکای به قرآن و ائمه معصومین(ع)، همیشه بر دشمنان پیروز خواهند شد
دریادار خانزادی اضافه کرد: دانشی که امروز جوانان شما در نیروی دریایی ارتش دارند، دست شیاطین را کوتاه و با ساخت چنین تجهیزات مقتدری، پنجه در پنجه، نیروی استکبار را نابود خواهند کرد و همین موضوع باعث اقتدار نیروی دریایی راهبردی کشورمان در مقابل بیگانگان شده است.
یادآور می‌شود، در ابتدای این محفل نورانی، قاریان برتر بین‌المللی و منطقه‌ای حسین فردی و میرسجاد میرزاده به تلاوت کلام وحی پرداختند. همچنین هدایایی به خانواده‌ها و کارکنان پایور و فرزندان نمونه منطقه در بخش حفظ و حدیث توسط فرمانده نداجا اهدا شد.

انتهای پیام

captcha