حافظان کل قرآن در نیرو‌های مسلح به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد
کد خبر: 3811851
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
طی برنامه‌ای ۵ ساله؛

حافظان کل قرآن در نیرو‌های مسلح به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا گفت: در حال حاضر ۳۰۰ نفر از خانواده نیرو‌های مسلح حافظ کل قرآن شدند و باید طبق برنامه پنج ساله تعداد حافظان کل قرآن نیرو‌های مسلح را به یک هزار نفر برسانیم.

حافظان کل قرآن در نیروهای مسلح به هزار نفر می‌رسدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای رسیدن به پلیس طراز انقلاب جزم کرده است.
وی، انس با قرآن را از شاخصه‌های لازم برای رسیدن به پلیس در طراز انقلاب دانست و گفت: در حال حاضر 60 هزار نفر از مجموعه کارکنان، خانواده‌ها و سربازان از یک جز تا کل جز حافظ قرآن هستند.
رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا افزود: در حال حاضر 300 نفر از خانواده نیروهای مسلح حافظ کل قرآن شدند و باید طبق برنامه پنج ساله تعداد حافظان کل قرآن نیروهای مسلح را به یک هزار نفر برسانیم.
ادیانی تصریح کرد: خراسان جنوبی دارای معنویت بالایی است و سال گذشته نیز این استان در انجام امورات معنوی رتبه برتر کشور داشته است.
وی ادامه داد: نخستین گام برای تربیت پلیس طراز انقلاب، تدوین و طراحی شاخصه‌های پلیس طراز انقلاب بوده که با منبع زلال فرمایشات رهبری تدوین شده است.
رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌تواند ملاک عمل و محور آموزش باشد و اولین دوره آموزش مربیانی که بتوانند این شاخصه‌ها را در دانشگاه تبیین کنند، برای 200 طلبه آغاز شده است.
ادیانی برخورد حکیمانه با مردم یکی از ویژگی‌های اصلی پلیس در طراز انقلاب دانست و اظهار کرد: اقتدار توأم با مهربانی و عدالت و برخورد حکیمانه همواره از تأکیدات رهبری بوده است.
وی در پایان گفت: همچینین طرح نسیم معرفت نیز در راستای پلیس در طراز انقلاب اجرا شده و به دنبال آن هستیم که برخورد پلیس با مردم حکیمانه شود.
انتهای پیام

captcha