طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3811869
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی؛

طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه از پنجشنبه، ۹ خردادماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه سیستان و بلوچستان اجرا می‌شودهدایت وحیدی، کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه از پنجشنبه، 9 خردادماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح طی چهار روز برگزار می‌شود، افزود: کارگاه اصلی این طرح با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود که در آن از آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جهت تدریس دعوت به‌عمل آمده است.
کارشناس فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: سلسله جلسات «معرفت رضوان» عنوان برنامه دیگری است که هر هفته پنجشنبه‌ها با موضوع «خانواده در سیره نبوی» و با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیلی، مدرس دعوتی از قم، ویژه اساتید دانشگاه و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
وحیدی اظهار کرد: همچنین ساختمان بعثت دانشگاه سیستان و بلوچستان روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۲۰:۳۰ میزبان کارگاه آرامش‌پژوهی با سخنرانی حجت‌الاسلام امیری طیبی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha