نمایش عکس‌هایی از پشت صحنه سریال‌های دینی و لباس بازیگران
کد خبر: 3812018
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
برای نخستین‌بار در نمایشگاه قرآن ببینید؛

نمایش عکس‌هایی از پشت صحنه سریال‌های دینی و لباس بازیگران

گروه هنر ــ مدیر بخش هنری نمایشگاه قرآن گفت: در این بخش برای اولین بار عکس‌های منتخبی از پشت صحنه‌های فیلم و سریال‌های دینی به همراه اکساسوار و لباس‌های بازیگران سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دینی به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا، علی تن، مدیر بخش هنری نمایشگاه قرآن با اعلام این خبر افزود: بخش هنری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن در زمینه های مختلفی فعالیت دارد؛ از جمله بخش نمایشی است که آثار جدید در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته؛ همچنین اساتید و هنرمندان در بخش کارگاهی به صورت زنده به خلق آثار هنری می پردازند؛ از دیگر برنامه های بخش هنری اجرای تئاتر خیابانی است که هر شب سه برنامه در محوطه مصلای امام خمینی(ع) اجرا خواهد شد.

وی درباره نمایشگاه بخش هنری گفت: در این قسمت آثاری در زمینه خوش نویسی، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، تصویرسازی، نگارگری، تذهیب، گل و مرغ، پوستر، اسماء الحسنی، منبت، معرق، آیینه کاری، مجسمه، خاتم کاری، قلم زنی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر بخش هنری نمایشگاه بیست و هفتم قرآن افزود: برای اولین بار عکس های منتخبی از پشت صحنه های فیلم و سریال های دینی به نمایش گذاشته شده است؛ همچنین اکساسوار و لباس های بازیگران سریال ها و فیلم های سینمایی دینی نیز در این بخش برای بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی درباره حضور آثار برتر کاریکاتور در بخش هنری گفت: طی چند سال گذشته بخش کاریکاتور به بخش هنری اضافه شده که در رابطه با مسائل سیاسی روز و جهان اسلام و همچنین مبارزه با استکبار را به تصویر کشیده است.

علی تن در مورد کارگاه های بخش هنری گفت: در این قسمت نیز اساتیدی از حوزه نقاشی، تصویرسازی، خوش نویسی، نقاشی خط، منبت، میناکاری و سایر شاخه های هنری به اجرای برنامه می پردازند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha